• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Múlt pénteken Baxyflash kolléga rendezett egy igen nagy népszerűségnek örvendő DTM partit, amire sokan be sem jutottak - így elhatároztam, hogy a következő vasárnapi versenyhez német túraautókat használunk, és ha sokan jöttök, két divízió lesz!

A pályák:

Suzuka - 18 kör
Grand Valley - 15 kör
Tokyo - 17 kör


És az automobilok:

ABT Audi TT-R Touring Car
Opel Astra Touring Car
Mercedes-Benz CLK Touring Car
Alfa Romeo 155 Tourung Car
Audi A4 Touring Car

A Mercit azért emeltem ki, mert állítólag az az ász...
Sajnos Yamauchiéknak sikerült elszúrni egy jól működő rendszert a teljesítmény csökkentős állítási lehetőséggel (így a nyomaték, ~gyorsulás az egekbe emelhető, a lóerő pedig szintre húzható...).

Lóerőkorlát: 542 bhp  |  Alsó súlyhatár: 980 kg
Performance Point:
607


 Bármilyen gumin jöhetsz, TCS van, Weak Penalty, Light Damage - minden a szokásos.

Szabályok

  • Bárki jöhet, aki kedvet érez egy izgalmas versenyre, garantáltan találsz majd játszótársat! Ami viszont fontos, hogy más játékát ne rontsuk el! Enyhe ütközések fej-fej mellett haladva beleférnek, de nem szabad leszorítani a másik versenyzőt. Kanyarban a belső íven haladó előnyt élvez.
  • A szélárnyék ne tévesszen meg - csak előzésre alkalmas helyeken előzz. Ha mégis kilöksz valakit, engedd vissza, még ha többen le is hagynak közben. Menj biztosra - vegyél hosszabb fékutat!
  • Ha valaki gyorsabb, az megelőz. NE tiltakozz egyenesekben ez ellen olyan olcsó trükkökkel, mint a cikázás! Természetesen a kanyar felé szépen megindulhatsz, ha még elöl vagy, de ha már melletted van a versenytárs, ne ijesztgesd, és végképp ne böködd (előrelátóan védd a belső ívet)!
  • Azzal az autóval menj végig, melyet az első versenynél kiválasztasz. Vegyél több alkatrészt, hogy variálhasd a tuningot.
  • Ha kisodródsz a pályáról, a pályával párhuzamosan, körültekintően térj vissza, ne a gyors íven vegyél újra lendületet
  • Az időmérés alkalmával csak akkor menj a pályára, ha épp nem jön senki, a gyors körét töltő versenyzőt ne gátold. A gyors köröd előtt hagyj elegendő helyet magadnak...
  • NE INDÍTSD a versenyt (Free Run-ra kell menni az időméréshez).
  • Figyelj, amikor lekőröznek - tudd ki van mögötted. A lekőröző dudálhat, fényjelzéseket adhat.
  • A kellemetlenkedő játékost figyelmeztetés, pontbüntetés, eltiltás, és kiűzetés érheti.
  • Előfordulhatnak olyan jellegű technikai akadályok, melyek ütközéshez vezetnek. Tehát ha valaki neked megy, ne feltételezz szándékosságot. Ha nem enged vissza, és folyamatosan gonoszkodik (több embert durván kilök), azt kérem jelezzétek, hogy legközelebb ne legyen vele probléma.
Jelentkezni itt alant lehet, vasárnap 14:00-ig. Legkésőbb 17:30-kor kiírom hogy ki-kivel van, s merre támad. A szobát vasárnap 18:00-kor nyitom, 18:05-kor indul az időmérő (ez minden pálya előtt 10 perces lesz).
Egy szervező, és két vállalkozó kedvű tartalék szervező jelentkezése sokat lendítene az ügyön - igyekszem időben otthon lenni, de hátha nem sikerül...

Frissítve: Suzuka 18 kör!!!

Frissítve: A performance point maximális értéke: 607 ! Ha ragaszkodsz az 542 ló erejéhez, akkor ezt plusz súly behelyezésével (setup) lehet a kívánt szintre csökkenteni! (Köszönet Dolfnak a tesztelésért!)

Résztvevők

A.) divízió 

madzagjohnny82 - szervező
Racer-6-Csabi - tartalék szervező
doptee
samano123
Szeki-mester
csikuuka
mclanekris
Zsozso-HUN
cultvw
mazso

Minden "A" csoportos legyen oly jó, és vegye fel Madzag Urat, ha szeretne versenyzeni! 

B.) divízió

Quentaro81 - szervező
zsozso1971 - tartalék szervező
vinee77
feco555hun 
peti60
Baxyflash
keusch1968
viti74
adolfhidler Norcsezorino
KyserSoze576

Még akad hely bőven, a lista nem végleges - öt óra után még frissítem! A "B" osztálynak: lehet, hogy nem érek haza időben - ha legkésőbb 18:05-kor nincs nálam hepening, akkor zsozso1971 maestro a hunyó!
Köszönöm a jelentkezéseket, korrekt, és izgalmas versenyt mindenkinek!
Bejelentkezés a hozzászóláshoz

Belépés

  • Nincs üzenet