• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Read More
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Read More
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Read More
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Vasárnap újra összetalálkozhatunk egy kellemes, könnyed hangvételű verseny erejéig. A pályák, autók kiválasztásánál ügyeltem rá, hogy lehetőleg ne zárjunk ki senkit a versenyből, ez a kihívás is tartogathat izgalmakat mindenki számára, úgyhogy jelentkezz bátran!

Frissítve: FAIL!
 

Mikor lesz, meddig tart?


A versenyre vasárnap, tehát az újév második napján kerítenénk sort. A szobát 18:00 körül hozom létre, mivel nem szeretném, ha túlzottan elhúzódna a móka, a futamok előtt körülbelül tíz perc gyakorlás illetve időmérés lesz (ez néhány gyors kör megtételére azért elegendő).
Az első verseny 18:20 körül kezdődik, addigra mindenki, aki szeretne elindulni lépjen be (vagy legalábbis próbálja meg...) Ha az első versenyre nem enged be idejében, de jelentkeztél, később is csatlakozhatsz.
A verseny 4 futamból áll majd, az összes teljesítésével mindenestül sacc/kb 2 órát töltünk majd.


Mivel, hol?


Három személygépjármű közül kellene választani ízlés szerint. Az autókat most meg kell vásárolni, és a saját garázson belül be kell állítani "Favourite"-nek, azaz a kedvencek közé kell helyezni (így lehet csak online használni).
Tehát a paripák:

Subaru Impreza Sedan WRX STi Spec C '05 vagy
Subaru Impreza SEDAN WRX STi '10 vagy
Subaru Impreza WRX STi '07


Pályák:

1. Laguna Seca Raceway - 15 karika
2. Clubman Stage Route 5 (2466 m) - 15 karika
3. Trial Mountain - 15 karika
4. Cape Ring Inside - 18 karika

A Replayeket mindenki tegye el emlékbe, a helyezéseket pedig érdemes a kis dobogó ikonra kattintva megjegyezni!

Pontozás: 

1.: 100 pont2.: 75 pont3.: 60 pont4.: 50 pont5.: 40 pont6.: 30 pont7.: 20 pont8.: 15 pont9.: 10 pont10.: 5 pont
A leggyengébb eredménye mindenkinek kiesik! Tehát csak a 3 legjobb eredményt veszem figyelembe a pont összesítésnél, ez alapján jön ki a végeredmény!

SubaruVerseny02.jpg

Mit lehet, és mit nem?


Bármit lehet, csak akarni kell! Oké, ez sajnos nincs így. 
Luvak: 325 LE a felső határ
Nehézség: 1370 kg, vagy súlyosabb


Tuningmánia:


Minden tuning, és beállítás megengedett, ami nem növeli a fenti határ fölé a lóerőt, vagy nem csökkenti le a súlyt 1370 kg alá! Az autót fel lehet szerelni légterelő idomokkal is a "GT Auto" menüben, de a versenyváltozat használata tiltott.
Gumik tekintetében szintén bármi választható.

SubaruVerseny03.jpg
Fair play:


Kerüld a durva ütközéseket! Ha valakit kilöksz, engedd vissza magad elé - ha szerencsétlen mellett elment 6 ember, akkor melletted 7-nek kell... Ha kipördülsz, a pálya vonalával párhuzamosan térj vissza, és lehetőleg a lassabb íven gyorsulj fel ismét.
Ha valaki legelni küld, de visszaenged maga elé, ne harapd el a torkát. Feltételezzük, hogy nem direkt volt, ne vedd el a kezdők kedvét a közös játéktól!
(Ha valaki notórius módon lökdösődik, egyenesben cikázik, kanyarodás közben ívet változtat - így akadályozva a megelőzését, az nem lesz velünk túl sokáig.)

Segítségek: A TCS és az ABS kivételével minden segítséget le fogok tiltani. Az ABS lassításnál, a TCS váltásnál, és kigyorsításnál visszafogja az autót, ugyanakkor használatával egy kezdő játékos nem pördül ki olyan könnyen.
Egyebek: könnyű sérülés, nincs boost, gyenge büntetések, tapadás csökkenés: valós.

Kommunikáció


Csak a magam nevében beszélek - a hang alapú kommunikáció nem fog menni. Eye kamerám van, és eddig nem nagyon hallották amit mondtam, verseny közben pedig én nem hallok semmit (TV-n, a motorhangtól). Az elsődleges - alapértelmezett megoldás legyen a szöveges chat. Ha valami konstans technikai gondom van, gáz van a nettel, akkor máshoz kerülhet a verseny. Ez leginkább PSN üzi formájában lesz levajazva. A verseny időpontjában ha nincs meg mindenki, szintén PSN üzit küldök.

Ha van valami, amivel szebbé-jobbá tehetnéd eme versenyt, ne tartsd magadban. Zavart érzel az erőben? Valami elkerülte a figyelmemet? - Szólj idejében! Netán azt gondolod, az egész úgy gáz, ahogy van? Írd meg e-mail-ben saját, hasonlóan részletes, minden tekintetben konkrét versenyajánlatodat, és lehet, hogy abból is főoldalas hír kerekedik!


Jelentkezés


A részvételi szándékodat itt alant a hozzászólásoknál jelezheted - és csakis itt, határidő: vasárnap 14:00. 
Add meg a kommentben a PSN azonosítód. A jelentkezőket felveszem PSN-re, a verseny után törölhetnek.
A verseny a GT5-ben a Community részen belül, a nevemhez (Quentaro81) tartozó MyLounge ikonnal érhető el - a verseny idején.
Ha valaki vállalja a tartalékos szerepét, az szerencsés volna, mert lehetnek technikai problémáim. 

Ha 16-nál több
 játékoskedvű érdeklődő jelentkezik, több mezőnyre, csoportra oszlik a móka, és minden csoportban lesz egy szervező aki önként és dalolva felveszi az alá tartozókat PSN-re, és ugyanazokkal a szabályokkal indítja a versenyt. (Ne csak a jó szándék és a fix csillió megabites net vezessen, ha vállalod a szervezést, jó ha képben vagy a beállítások tekintetében.)
Ha rajtam kívül senki nem vállalja játékostársai ideiglenes PSN-re vételét, és a verseny beállítását, akkor 16 a legmagasabb létszám.

SubaruVerseny04.jpg

 

Jutalom autó


Az összetett győztes ezúttal sem távozik üres kézzel, egy 
Mazda 787B Race Car 
üti a markát, melyet ezúttal is a verseny főszponzorának, zomimi78-nak (xerox) köszönhetünk!
A második helyen végző versenyző pedig választhat egy max. 500.000 Cr értékű autót.


Frissítés #1: Az összetett pontszámítás változott, a leggyengébb eredménye mindenkinek kiesik!
Frissítés #2: Ha nincs ellene kifogás, a lóerő korlát ezennel 325 LE-re emeltetett!


Résztvevők


Quentaro81
zomimi78
Shark33-
GTP_AndrewG
csikuuka
Mekee85
szili028_HUN
mazso
zsozso1971

kaposi9
doptee
Temperature07
balu-09
xbadi74x
looserbird
ado87628

Köszönöm a jelentkezést, 18:00-kor találkozunk! Ha valaki nem tud csatlakozni, vagy lehullik, akkor sajnos Őt a GT5 ördöge megtréfálta, ez ellen semmit sem tudunk tenni!

Frissítés #3 :

Hiba a mátrixban!


A mai verseny úgy tűnik nem jött össze! Sajnos nem tudom mi a probléma, de mindenkitől elnézést kérek a kellemetlenségért! 8 megabites internetem van, igaz nem túl stabil darab, de nem szokott ilyen gond lenni.
Elvileg a játék nem fél-fél kapcsolatot használ (azaz ténylegesen nem hozzám csatlakoztok, kivéve ha open lobby-ban megy a meccs és valaki "fixedre" teszi a room ownershipet), központi szerverek működnek.

A verseny minőségét normálra tettem, a hang alapú chat minőségét alacsonyra. Azért mégis gyanakszom, hogy az én készülékemben volt a hiba!
Ha viszont a játék rendszere ilyen okos, az is igen frusztráló. Amíg ki nem derül mi a gond, magam részéről hanyagolom az ilyen szervezettebb versenyeket, mert ez így mindenkit csak felidegesít. Ebben a dologban a teljes megbízhatóság egy fő szempont volna.
Még egyszer bocs!

Bejelentkezés a hozzászóláshoz