• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Közeleg a hétvége, és ez egyúttal azt is jelenti, hogy újra elérkezett egy jó kis GTF-es verseny meghirdetésének ideje - amit gondolom mindenki tűkön ülve vár!
Az alap elgondolás ezúttal sem változott: mindenki számára elérhető, és izgalmas versenyre számíthattok! Többen is a német verdák bevetését javasolták, így ezúttal engedtem a hihetetlen mértékű (2 ember) felhasználói nyomásnak!
Persze az általam elképzelt pályákon nem változtattam, így "sajnos" a Nürburgring változatai egyenlőre kimaradnak a szórásból...

Célom az, hogy mindenki jól érezze magát, és megméressék a hasonló képességűek ellen, azonos (előre megszabott) feltételek mellett. 


A hétvégi megmérettetés - vasárnap, 16-án, 18:00 órától,  - három versenyből tevődik össze: az első futam a Suzukai pályán lesz, változó időjárási körülmények közt, tehát a kezdeti napos idő senkit ne tévesszen meg - mindenki hozzon magával esernyőt/esőkabátot (de leginkább rain és intermediate gumit)! Minden versenyre igaz, hogy csak TCS és ABS segítség vehető igénybe, és a tapadás valós (grip reduction: real)
E remek kis pályán 17 kör lesz a versenytáv, remélem élvezni fogjátok!

Pihenésképp tovább haladva a sárga vonalon Tsukuba következik - de vigyázat: könnyen lehet, hogy egy pihentető roncsderbit láthatunk, amikor felbőg a német csődörökből álló ménes! 13 környi Tsukuba szerintem elegendő is a lapok megkeveréséhez.
Elfelejtettem szólni, hogy minden verseny előtt 10 perc egybefüggő gyakorlás, időmérés lesz, eszerint rajtolunk: fastest first.

A szintén időigényesebb zárófutamnak a nyüzsgő Tokió belvárosa ad otthont - itt terül el a Tokyo R246 pálya. Remélem, hogy a 20 körön át húzódó hajsza során nem esik szét túlzottan a mezőny, és egy idegtépő versenyen futhatunk be.
Bár három futam lesz, mindenkinek a legrosszabb eredménye kiesik - az esetleges hálózati problémák miatt. A pontozás:  1.: 100 pont, 2.: 75 pont, 3.: 60 pont, 4.: 50 pont, 5.: 40 pont, 6.: 30 pont, 7.: 20 pont, 8.: 15 pont, 9.: 10 pont, 10.: 5 pont

Az első verseny feltételezhetőleg 18:20-kor kezdődik, addigra próbáljatok belépni. Megkérek mindenkit, hogy NE indítsa a versenyt - tehát nem: Start Race (első ikon), igen: free run (második, ez az alapértelmezett a verseny képernyőn)! Ha minden jól megy, mindez körülbelül 2 óra mókát jelent!

Essen most szó a személygépjárművekről! Német autókat akartatok - hát íme. A gond csak az, hogy az erőkorlát csúcsán lévő Mercedes C63 AMG, és egy Audi R8 kivételével nem volt alkalmam kipróbálni más gépeket - és már ezek közt is vannak eltérések.
Tehát az esélyegyenlőség címszó alatt most érjétek be a szabad választás jogával! :)

Bármely német gyártmányú autó megengedett, amely nem versenyre készült (tehát csak szériaautók jöhetnek, matricás versenygépek nem), a teljesítmény felső határa 463 lóerő. Míg a választott gépnek el kell érnie a 1410 kg-os súlyt!
Az autót meg kell vásárolni, és a kedvencek közé kell helyezni (favourite), bármely tuning, és légterelő (gt auto) megengedett (a korlátokon belül. természetesen). Ezúttal sem lesz korlátozás a gumikra nézve (no tyre restriction) - a nagyobb kényelem érdekében.
Megeshet, hogy a Racing Soft abroncs elhasználódik a verseny alatt, vagy Intermediate-re (netán rain-re) kell cserélni, ha zuhogni kezdene.

Ami a szabályokat illeti: mivel a káosz elronthatja mások örömét, ezért szükség van határokra is! A Weak Penalty és a Light Damage nem tántorít el mindenkit a gonoszkodástól, így kerek perec leírom: NE lökj ki senkit!
Ne merőlegesen
, gyors ívre térj vissza, ha kipördülsz a pályáról, ha valakit eltettél a homokozóba, mert becsúszott egy hiba, vagy pillanatnyi elmezavar, engedd vissza magad elé - akkor is, ha közben többen lehagynak benneteket!

Természetesen ilyen jellegű versenyeken minimális érintkezés belefér, de ez nem azt jelenti, hogy ráhúzod a kormányt a versenytársadra, vagy százzal fenéken billented egy fékezési ponton (inkább járjunk el előzékenyen - ha hosszabb az a fék táv, úgy a tuti). Ha valami mégis balul sülne el, a szenvedő alanytól is kérném: legyen türelemmel. Biztos nem direkt történt a szomorú eset (ne feltételezzük), hibázni emberi dolog - ne vedd véresen komolyan, ez még sokunknak a tanulási fázis! Nem vagyunk profik, őket ne itt keressétek!
(Verseny közben olykor láthatatlan - nem átlátszó, hanem nem érzékelt - ellenfeleket is ki lehet lökni, erről végképp nem a "támadó" tehet! - Ne lepődjetek meg, ha lépten-nyomon láthatatlan "falakba" ütköztök... :) )

Végezetül beszéljünk kicsit a játék online felületéről: A Gran Turismo 5 internetes részlege nagy, a vártnál is nagyobb népszerűségnek örvend. Ez néha fennakadásokhoz vezet - többször tapasztaltam, hogy 10 feletti létszámnál erősen elkélne már Mulder és Scully ügynök segítsége!
Két mezőny lesz ha valaki vállalja a második játékának berendezését (ha nem, 10 fő a határ), az oldalon a jelentkezési határidő lejártakor, vasárnap 14:00-kor ki fogom írni, ki kivel van, merre támad!

A második hoston kívül azt is szeretném, ha lenne két tartalék játékos is, aki elvállalja, hogy a csoportjába tartozókat felveszi PSN-en, és ha az elsődleges rendezőnél hiba (hibák sorozata, vagy más fennforgás) van, hozzá lehetne belépni. Segítség a beállításokhoz: ONLINE BEÁLLÍTÁSOK (A fenti írásból pedig kinyerhetők a vastagon szedett paraméterek.)
Annyi még hozzá, hogy a helyezetteket kérem jegyezzétek fel, a replay-t mentsétek el futam után!

Ha valakik mindezen "bonyolítások" ellenére sem tudnak csatlakozni, azoktól elnézést kérek a szeleburdi GT5 nevében is: sajnos valaki mindig pórul jár, reménykedj, hogy nem TE leszel az! Fő a nyugalom!
Én szövegesen tudok kommunikálni, és a halkság (vagy akadozás, recsegés) miatt nem hallom amit mondasz, ha mégis (van akit hallok rendesen), az nagyszerű, de ne ezt vedd alapértelmezettnek! Ha bármi probléma van, ezúttal is PSN üzenet formájában dobom szét a megoldást (ez időbe telhet).

Többször volt már ilyen - most sem zárható ki: ha valami nem stimmel a fenti versenykiírással (nem arra értem, hogy nem tetszik - azt így is tudom) akkor jelezd, ha van valami, ami izgalmasabbá tenné a versenyeket, szólj!

Résztvevők

Csatlakozni itt lejjebb lehet a hozzászólásoknál, PSN azonosítóval - a jelentkezésre vasárnap kettőig van lehetőség, elsietni tehát nem kell. Ha mégis közbejönne valami, szóljatok - köszönöm!

Quentaro81 (A.) divízió, #1. szervező)

viti74 (A.) divízió, #2. szervező)
csikuuka
mazso
torres9dawyd
perrel
Brutalcsirke
szili028_HUN
zsozso1971
Racer-6-Csabi
Szerpentin

doptee (B.) divízió, #1. szervező)
zomimi78 (B.) divízió, #2. szervező)
Baxyflash
bnorbert08
rumi69
balu-09
madzagjohnny82
keusch1968
xbadi74x
Temperature07

Tehát ahhoz kell csatlakoznod (a játékon belül rámész a nevére -> community -> Lounge (csésze) ) vasárnap 6-kor, aki alatt a neved van (1. szervező)! Megkérném doptee-t, viti74-et, és zomimi78-t, hogy vegyenek fel mindenkit, aki a csoportjukba tartozik! Köszönöm az eddigi jelentkezéseket, jó ennyi visszatérőt, és új nevet is látni! 
Jelentkezés LEZÁRVA!


Bejelentkezés a hozzászóláshoz

Belépés

  • Nincs üzenet