• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Pénteken egymásnak feszülnek a túraautó géposztály különböző résztvevői (Super GT, JGTC, DTM...), remélhetőleg mindenki megtalálja a neki tetsző járgányt, és kialakul egy izgalmas verseny.
Az eseményre mindenkit várunk - a segítségeknek köszönhetően a járgányok terelgetése nem igényel professzionális versenyzőt, jelentkezzetek! A móka este kilenckor indul! Jó versenyzést kívánok! 
 

Pályák:

A verseny 3 futamból áll, a játék pontozását használjuk. Fontos, hogy a verseny eredményét a kis dobogó ikonra kattintva a verseny után jegyezzétek fel, és a visszajátszást mentsétek!

Nürnburgring Nordschleife - 7 kör (bemelegítés: 20p)
Circuit de la Sarthe (change time/change weather) - 14 kör (pihenés + bemelegítés 15p)
High Speed Ring - 30 kör (pihi + bemelegítés 15p)
 

Verdák:

Max LE : 611 bhp
Min súly: 1060 kg

Ezek közül választhatsz (általában 950.000 cr. körüli áron mozognak) :


HONDA

Arta NSX ’00 és ’06
Epson NSX ’08
Raybrig NSX ’06
Takata Dome NSX ’03 és ’06


LEXUS

Petronas Tom’s SC430 ’08
Denso Dunlop Sard SC430 ’08
Eneos SC430 ’08
Bandai Direzza SC430 ’06


TOYOTA

Castrol Tom’s Supra ’97
Denso Sard Supra ’00
Woodone Tom’s Supra ’03
Yellowhat YMS Supra ’05


NISSAN

Calsonic Skyline ’00
Motul Pitwork Z ’04
Woodone Advan Clarion GT-R ’08
Motul Autech GT-R ’08
Calsonic Impul GT-R ’08
Xanavi Nismo GT-R ’03 és ’08
Yellowhat YMS Tomica GT-R ’08
Xanavi Nismo Z ’06


VEGYES

Lamborghini Nomad Diablo GT-1 ’00
BMW M3 GT-R Race Car ’01
Audi A4 Touring Car ’04és TT-R Touring Car ’02
Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ’00 és Astra Super Touring Car ’00
Opel Calibra Touring Car ’94 és Calibra Super Touring Car ’94
Mercedes CLK Touring Car ’00
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI ’93
high001.jpg

Verseny beállítások

Power : 611 hp
Weight : 1060 kg
Tyre : No Limit

Driving Line : OFF
Skid Recovery Force : ON
Active Steering : OFF
ASM : ON
Trction Control és ABS engedélyezett

Event Settings :

Normal Race
Fastest First
Boost : Low
Penalty : Weak
Grip Reduction : Low
Mechanical Damage : Light

Szabályok

Bárki jöhet, aki kedvet érez egy izgalmas versenyre, garantáltan találsz majd játszótársat! Ami viszont fontos, hogy más játékát ne rontsuk el! Enyhe ütközések fej-fej mellett haladva beleférnek, de nem szabad leszorítani a másik versenyzőt. Kanyarban a belső íven haladó előnyt élvez.

Fontos, hogy ha nem vagy biztos a dolgodban, inkább hagyj hosszabb féktávot, ez különösen igaz a rajt utáni első kanyarokra - biztos, hogy nem az elején dől el a verseny. Ha mégis megtörtént a baj, engedd vissza a rosszul járt társadat - még ha a teljes mezőny is lehagy!
Figyeld, hogy ki halad mögötted a versenyben, és lekőrözésnél légy előzékeny. Ha elhagytad a pályát, a pálya vonalával párhuzamosan térj vissza, és a rosszabb íven gyorsulj fel!

Előfordulhatnak olyan jellegű technikai akadályok, melyek ütközéshez vezetnek. Tehát ha valaki neked megy, ne feltételezz szándékosságot. Ha nem enged vissza, és folyamatosan gonoszkodik (több embert durván kilök), azt kérem jelezzétek, hogy legközelebb ne legyen vele probléma.

A versenyt a host, a Lounge tulajdonosa indítja: NE menj a Start Race-re, az alapértelmezett a "Free Run" - itt történik az időmérés.

Jelentkezés, online

Az esemény pénteken 21:00-kor kezdődik - jelentkezni itt alant lehet, a verseny szervezője bnorbert08 mindenkit felvesz barátlistára! 
A verseny eléréséhez a játék fő képernyőjén válaszd a Community-t, keresd meg a szervezkedő nevét, és válaszd a Lounge (csésze) ikont.

Előfordulhat, hogy nem tudsz csatlakozni, esetleg menet közben leesel a szerverről, sajnos ez ellen semmit sem tehetünk, de mindenképp számoljatok ezzel az eshetőséggel!
A versenyen legfeljebb 16 fő indulhat, így jó ha nem vársz sokat a jelentkezéssel!  (-:

Nyeremény

Melyet ezúttal különleges módon nem a nyertes kap, hanem aki vállalja, hogy gyengébb (tehát nem Nissan (-: ) verdával vág neki a kihívásnak, és hasonló járműveket hajtó társai közül a legjobbnak bizonyul! 
A nyereményt, mely stílszerűen egy Mercedes 190 e 2.5-16 Evolution ll turing car 92, Baxyflash-nek köszönhetjük!

Résztvevők

bnorbert08 - szervező
Quentaro81 - tartalék szervező
zomimi78
madzagjohnny82
Baxyflash
balu-09
vinee77
zsozso1971
Zsozso-HUN
csikuuka
WRC_DR1V3R
peti60
mazso (kérdőjelesen jelentkezik)
HUN_Kronion
"Hello" (Ő is jön)
viti74

LEZÁRVA: Innentől csak tartaléknak lehet jelentkezni, arra az esetre, ha valaki nem jön!
Köszönöm a jelentkezéseket, szép versenyt!
TARTALÉK racer: Sup947 ; Szeki-mester
 
Bejelentkezés a hozzászóláshoz

Belépés

  • Nincs üzenet