• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
2011-02-05 a nap, amikor harapnak a vörös lovak!

Felhívás!

Minden lelkes amatőrnek és vérbeli profi pilótának! Február 5-én felvirrad a nap mikor véget ér a játék!
Aki férfi kesztyűt húz, aki meg nő annak itt az alkalom, hogy megmutassa!
Vörös nap fog izzani az égen, vörös zászlókat tép majd a szél, vörös vérre menő kemény csata kezdődik! Vörös paripák harapnak az aszfaltba és egymásba!
Garantáltan vörös lesz a harcosok feje is, ha le-le szakad az ég!

Harc lesz komoly téttel!

A használható fegyverek:

Ferrari F40
Ferarri California
Ferrari 599
Ferrari F430
Ferrari 430 Scuderia
Ferrari 458 Italia
Ferrari Sp1

VorosPokol.jpg

A csatatér:

A vörös pokol – Autodromo Nazionale Monza80 kör!
A mai versenypályák közül Monza a legnagyobb múltra visszatekintő létesítmény. Ráadásul az ultragyors aszfaltcsík a legtempósabb pálya a versenynaptárban, a legjobb versenyzők 250 km/h körüli átlagsebességet érnek el körönként.

Az Olasz GP története 1921-ben indult Bresciában, majd a rákövetkező évben már Monza látta vendégül a nemzetközi mezőnyt. Azóta szinte állandó résztvevője a nagydíjversenyzésnek.
A sikánok beépítése ellenére vonalvezetése ma is egyszerűnek látszik, ám valójában az 5793 méter hibátlan teljesítése óriási kihívást jelent a pilótáknak vezetéstechnikai szempontból, hiszen a nagy sebesség is maximális koncentrációt igényel.
Elég egy apró rontás, és máris lőttek a pilóta jó köridejének.

A pálya hosszú egyenesekkel és többnyire gyors kanyarokkal rendelkezik, melyek közül a két Lesmo vagy a Parabolica ikonikus kanyarjai közé sorolható, ezek nem kis kihívást jelentenek a versenyzők számára.

Ideje összemérni tudásunkat eme legendás harcmezőn!

A szabályok:

Ferrari verseny a monzai pályán változó idöjárási körülmények közt!

1 vagy 2 mezőny a jelentkezők számának függvényében, remélem ledobásoktól mentes futam lesz és mindenki végig küzdi!

15. 30 kor nyitom meg a szobát 16 órakor elrajtol a mezőny! A rajtrács az első fél óra eredményei alapján áll fel!

Beállítások

Az autók tetszés szerint szabadon tuningolhatóak (légterelők is felszerelhetők), állíthatóak a következők figyelembevételével!
7 kölömböző járművel állhatsz rajthoz!
Egyenlítsük ki az esélyeket!
A lóerőkorlát: 621 lóerő
A súlykorlát: 1350 kg
Siena - Piazza del Campo_2.jpg
Kitapasztalva a leggyengébb csikó (California) is felvadítható erre a szintre (sőt még kissé feljebb is), de a legvadabb paripán már egy egyszerű olajcsere is nagyon sokba kerülhet – leginkább abba hogy átlépi a határt és diszkvalifikálódik a versenyből!
A súlynál a helyzet hasonló, van paripa amit lehet van amit kell könnyíteni, és van amelyiken egy egyszerű motorháztető vagy ablaküveg csere egyenlő a diszkvalifikációval!

Chat: írásos az alap!
Csak a TCS engedélyezett!

Büntetések kemények lesznek ha valaki levág!
 
Mechanikai sérülés: Strong! Tehát egy erősebb ütközés (akár versenytárssal, akár pályaobjektummal) a futamba kerülhet! Ilyen beállítás mellett az autót csak a boxutcában javítják meg!! Kerüljük a durva baleseteket, mert azok komolyan kihatnak az autó tulajdonságaira!

Minden egyéb a szokásos vasárnapi szerint.
Vagyis vigyázz magadra mert egy megbicsaklott lábú fekete ló újra versenybe hozása sok idő lehet a boxban!

Enyhe ütközések fej-fej mellett haladva beleférnek, de nem szabad leszorítani a másik versenyzőt. Kanyarban a belső íven haladó előnyt élvez.
Figyeld, hogy ki halad mögötted a versenyben, és lekörözésnél légy előzékeny. Ha elhagytad a pályát, a pálya vonalával párhuzamosan térj vissza, és a rosszabb íven gyorsulj fel!
Ha valaki nem tud belépni (akár csak a versenybe), vagy leesik a szerverről, de a többség megvan, akkor nem tudunk mit tenni.
Technikai hibákért nem felelhetünk! Ha lelesnél gyere vissza szurkolni!

A nyeremény!

A verseny legjobbjait az erkölcsi elismerések és gratulációk mellett a következők illetik meg:
A harmadik helyezett jutalma: Egy vörös - Fiat 500 as
A második helyezett jutalma: Egy vörös - Ferrari Enzo
Míg a bajnok jutalma: Egy vörös - Ferrari F1 2010

A fönyereményt a verseny után átadom, a második helyezett jutalmát vasárnap, mig a harmadikét csak hétfön tudom küldeni.
A másik mezőny nyereményeit gtking3000 (F1 2010) és Hun_Smith (Enzo és Fiat500) ajánlották fel!

2 mezőny lesz! Kellene egy-két tartalék host!! Ha 16 alatt maradunk akkor marad az egy mezőny!
A LEGJOBBAK a két mezőnyből ÖSSZECSAPNAK egy 10 körös "hirtelen halál" versenyen, ahol a jutalom egy Ferrari F1 2007 melyet  a7409184997 ad át a végső győztesnek!

A DÖNTŐ ÖSSZECSAPÁSRA közvetlenül a verseny után, Attila Lounge-ában kerül sor! Ezen csak ketten indulnak, néző lehetsz, de kérem a lobbyból NE lépjetek tovább. Lehet, hogy valamelyik csapat később végez, így várakozás is lehetséges.

A verseny előtt a csoport szervezője felvesz barátlistára, hozzá kell majd belépni (Lounge) 15:30-tól!
JELENTKEZNI ITT, A HOZZÁSZÓLÁSOKNÁL LEHET, és ha indulni szeretnél KELL!

Köszönöm Attilának, hogy ilyen szépen kitalálta ezt a remek versenyt - és értékes nyereményekkel motiválja a versenyzőket - nem lesz könnyű falat, de a részvétel megéri!

Grand Finale

A két bajnok head-to-head összecsapására egyedi módon kerítünk sort, erre a versenyek után közvetlenül, Attila Lounge-ában kerül sor! A két versenyző egyetlen gyors kört mehet időmérés gyanánt! A mérkőzés 10 körön át folyik, de a verseny előtt 1 felvezető körre is sor kerül. A felvezetőt biztonsági autó vezeti majd, mely a kör végén a boxba megy, ezután - a célvonal átlépésével - indul a verseny, mely ilyesformán repülőrajtos lesz! Bernd Maylander szerepét ezúttal magam veszem át!
FONTOS: a felvezető jármű élről rajtolása érdekében fordított indulási sorrend lesz, de még a Prima Variante sikán előtt a jobb (hátulról induló) előzze meg a másodikat - azaz versenytársát!
Az Ascari sikánnál a felvezető végén lassítsatok le, én ekkor belehúzok, és eltűnök a pitbe, a Parabolica előtti résztől az első diktálja a tempót a célvonalig - bármikor beletaposhat a gázba, a célvonaltól megy a verseny, de addig nem lehet megelőzni!!!
Ezzel a mindent eldöntő verseny még látványosabban indul - nem szívesen mondom ezt, de Attilának jó ötlete volt! (-: 


A.) divízió

a7409184997 - szervező
zomimi78 - tartalék szervező
samano123
gtking3000
Zsozso-HUN
balu-09
Hun_Smith
MessIni_91
madzagjohnny82
Szeki-mester
mazso
rumi69
torres9dawyd

B.) divízió

Quentaro81 - szevező
peti60
csikuuka - tartalék szervező
vinee77
feco555hun
Ivan_Gorcsev
xbadi74x
hard-line_
mclanekris
Mayairszabi
hyundaic
viti74
Hun_Jason
House_Adam23

A NEVEZÉST LEZÁRTUK, a beosztás végleges, jó versenyt, vigyázzunk egymásra!!

Bejelentkezés a hozzászóláshoz

Belépés

  • Nincs üzenet