• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Ismét egy gőzmozdony erejével közeledünk a pénteki nap felé, mely eddig jellemzően nehezebb versenyekre adott alkalmat. Hard core - törd meg!

Úgy érzed, többre vagy képes, de hiányolod az autókat, melyekkel ezt bizonyíthatnád? Tagja vagy a GT kemény magnak, és azt gondolod a vasárnapi versenyeim olyanok, mintha csak Matchboxokat tologatnál?
Hát akkor kedves érdeklődő, eljött a Te időd!

Február 4-én pénteken egy feltételezhetően epikus küzdelemnek ad otthont a 2005-ös LeMans-i pálya, melynek szereplői LMP1-es versenyautók, és Ti lesztek!
Nincs mese, itt csak a tudás számít, és az, hogyan bánsz a gázpedállal, hiszen kipörgésgátló, és menetstabilizátor nem áll majd rendelkezésre!
A verseny 30 körön át folyik, és garantáltan tartogat majd izgalmas perceket, hiszen ezen a távon egy pillanatnyi kihagyás is elegendő a bukáshoz.

A versenyen legfeljebb 16 fő vehet részt jelentkezési sorrendben ezért, kérem akkor jelentkezz, ha pontosan tudod mire vállalkozol! Ez nem tudásra, hanem kitartásra vonatkozik! Ezek az autók bizony megcsúsznak, és kipördülnek egy keményebb gázfröccsre, nem tehetnek róla - ilyen a természetük!

A race by
balu-09

 Tehát a pálya: Circuit de La Sarthe 2005, 30 kör. A verseny előtt 25 perc gyakorlás, időmérés (várakozás a később érkezőkre) lesz! Ebbe a legrosszabb esetben is belefér 3 gyors kör - a gyors kör előtt hagyj elég helyet magadnak. A boxból kifelé tartók pedig fékezzenek egy nagyot, nézzenek a térképre, és akkor menjenek ki, ha nem jön senki...

- Az időmérés 20:05-kor indul, a verseny pedig 20:30-kor -

A verseny(+tréning) időtartama nagyjából két és fél óra - fél 11 körül végzünk.
Légy tekintettel a versenytársakra! Ne lökj ki senkit, de ha mégis a kavicságyba zavarnád versenytársadat, várd meg, amíg visszaelőz. A féktávok szélárnyékban a sebességgel együtt nőnek. Menj tutira: inkább hagyj hosszabb fékutat, és csak előzésre alkalmas pontokon előzz (a pálya hemzseg az ilyenektől, a türelem pedig szép tüskés virágot terem).Kyoto - Gion.jpg Ha több alkalommal más kárára hibázol - és panasz érkezik reád, akár pontjaid egy része sírva búcsúzhat tőled.
A baleset okozójának (előrelátás okán), és a baleset elszenvedőjének is szól: nem vérre megy a játék, túl komolyan ne vegyük.

Az autók: Le Mans Prototype 1 (LMP1). A versenyre legfeljebb 739 táltosparipa erejét hívhatod segítségül, és a járgánynak nehezebbnek kell lennie 925 kg-nál! Ha a tömeg - mondom TÖMEG másképp látja jónak, csökkenthetünk, növelhetünk: a józan ész, és a fizika határain belül. Ha valaki egy sunyi szörnyeteget hoz (nem LMP1-et), úgyis csak a helyezésnek örülhet, a drága pontoknak már nem.
Egyébként a7409184997 - akit nevezzünk Attilának az egyszerűség kedvéért - a verseny kapcsán azt írta, hogy NE legyenek korlátozások, ebben az esetben ez sem ördögtől való ötlet (hanem Attilától való).

Lássuk csak! Weak Penalty, Light Damage, minden segítség tiltott (itt a TCS-re célzok = tojás a pedál alatt effektus, by balu-09), az ABS-t nem lehet tiltani, de ha lehetne, akkor öngyilkosság volna. Gumi természetesen ahogy tetszik, de gumi nélkül az igazi.

Egyetlen mezőny lesz teli bátrakkal, ha elolvastad a fentieket jelentkezz, ha NEM olvastad el, kérlek próbáld meg újra, fontos lenne (ez nem NEKED szól, aki elolvasta, nem sértegetni akarlak, de tudom hogy vannak, aki nem olvassák - vagy értik - az ilyet)!

Nos lássuk miből élünk - a győzedelmes harcos jutalma egy darab ilyen:
Image20110130151131784.jpg

Tetszik? Szép ugye? Hát akkor nyerd meg! Corvette ZR1, RM, 882 packó, nem kell mit magyarázni. A díjat is balu-09 ajánlotta, Ő adja át annak, aki kiérdemli, neki kell megköszönni! Köszönöm! (-:
Nem tudom, itt még rengeteg szöveg szokott lenni, most biztos kihagytam valamit - ha ezt tapasztalod, figyelmeztess! Ha bármi más akad, ami érdekesebbé (ennél?) jobbá tehetné a futamot, írj róla hozzászólást, tenksz á lót!
Circuit de la Sarthe 2005_1.jpg
A HOST, azaz a házigazda (és úgy érzem a legfőbb ellenfél is egy személyben - nem kilökendő, megölendő, elsodorandó) balu-09
vele kell barátkozni, Ő fog felvenni. Utána nála kell belépni pénteken nyolc körül (sőt, a versenyt is Ő indítja, ezzel neked nem kell foglalkozni, ne is próbáld meg, mert kick, bann alleluja)!
Köszönöm a figyelmet, és a jelentkezéseket, nagy és epikus verseny van kibontakozóban - törd meg a vihar előtti csendet egy gyors jelentkezéssel!


Résztvevők:

balu-09 - szervező
Quentaro81 - tartalék szervező
gtking3000
zomimi78
viti74
zsozso1971
a7409184997 (!!)
Szeki-mester
vinee77
hyundaic

A jelentkezést lezártam, találkozunk a pályán, szép küzdelmet!
Bejelentkezés a hozzászóláshoz

Belépés

  • Nincs üzenet