• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Ezen a héten 6.-án a megszokott időpontban kerül megrendezésre a Ferrari vs. Lamborghini verseny!
Frissítve: a beosztást kiírtam!

A jelentkezők számától függően indul egy, vagy két csoport (divízió A-B).
Csoportokon belül két csapat fog egymás ellen versenyezni. A pontozás a megszokott módon történik, de most a megszerzett pontok csapaton belül összeadódnak. Így nem csak magadért, hanem a csapatodért is küzdened kell, és nagyon fontosak lesznek a hátsó, de még pontot érő helyezések is!

A versenyzőket az eddigi eredményeik alapján fogjuk kategorizálni és elosztani az egyenlő esélyek miatt. Lásd: RANGLISTA. (Az újabbakat értelemszerűen még nem tudjuk). Ez azt jelenti, hogy csoportonként 8 Ferrari és 8 Lamborghini indulhat.

Azok, akik jelentkeznek a versenyre, a PSN-ID mellett tűntessék fel, hogy melyik gyár csapatába szeretnének nevezni. Ezt addig vesszük figyelembe, amíg valamelyik csapat el nem érte a maximális 8 főt.

Az azonos erőviszonyok fenntartása végett, azok a versenyzők, akik a ranglista alapján nem kerülhetnek össze, a jelentkezésük időpontja szerint kerülnek át a másik csapatba! Erre azért van szükség, hogy minél pontosabb képet kapjunk a két autótípus közötti különbségről. Az esetleges áthelyezésekért előre is elnézést kérek minden érintettől, természetesen próbáljuk enélkül lebonyolítani a versenyt.
Persze nagy segítségünkre lehettek, ha Ti magatok próbáljátok balanszolni a csapatokat!

A következő autókat lehet nevezni a versenyre:
 

Ferrari:

512 BB ’76
F40 ’92
CALIFORNIA ’08
599 ’06
F430’06
SP1 ’08
458 ITALIA ’09
430 SCUDERIA ’07

 

Lamborghini:

GALLARDO LP560 ’08
MURCIÉLAGO LP640 ’09
MURCIÉLAGO LP670-4

Az autó maximum 680 lóerő, minimum 1350 kilógram lehet.  Figyelem! Tuningnál figyeljetek oda, hogy minél több alkatrész álljon rendelkezésetekre az esetleges versenyek közötti módosításokhoz! Aerodinamikai változtatások (GT-AUTO) engedélyezettek és ajánlottak is, akárcsak a Racing Soft gumik használata!
 

Pályák:

Rome - 25 kör
Nürburgring GP/F – 15 kör
Special Stage Route 7 night /sunny fixed - 4 kör

Minden verseny előtt 10 perc időmérő. A versenyek között autókat cserélni, csapatot váltani tilos!
Minden szabály és beállítás, a megszokott vasárnapi versenyek szerint történik! 

Nyeremény

Az abszolút nyertes jutalma egy FERRARI F2007!
 

FACE 2 FACE

A tegnapihoz hasonlóan, az A-B csoport legjobbjai egy utolsó küzdelemben eldöntik ki a legjobb, így az abszolút győztes megkapja a FERRARI F2007-est.
A végső harc Monzában történik, napos időjárás mellett!
!!!Előtte mindkét fél rendbe teszi az autóját!!!
Egy gyors kör a pole pozícióért, ezután 11 kör verseny veszi kezdetét, ahol az első körben Quentaro felvezető autója mögött rajtol el a két autó. A B.) csoport győztese automatikusan lépjen be az én szobámba (zomimi78), Quentaroval együtt. A többiek csak nézők lehetnek.
 

GRAND FINALE

A két versenyző egyetlen gyors kört mehet időmérés gyanánt! A mérkőzés 10 körön át folyik, de a verseny előtt 1 felvezető körre is sor kerül. A felvezetőt biztonsági autó vezeti majd, mely a kör végén a boxba megy, ezután - a célvonal átlépésével - indul a verseny, mely ilyesformán repülőrajtos lesz!
FONTOS: a felvezető jármű élről rajtolása érdekében fordított indulási sorrend lesz, de még a Prima Variante sikán előtt a jobb (hátulról induló) előzze meg a másodikat - azaz versenytársát!
Az Ascari sikánnál a felvezető végén lassítsatok le, én ekkor belehúzok, és eltűnök a pitbe, a Parabolica előtti résztől az első diktálja a tempót a célvonalig - bármikor beletaposhat a gázba, a célvonaltól megy a verseny, de addig nem lehet megelőzni!!!
(-:


A.) divízió beosztás (zomimi78 lounge)
Ferrari Lamborghini
doptee - tartalék szervező zomimi78 - szervező
Szeki-Mester Racer-6-Csabi
etyracing mazso
rumi69 torres9dawyd
Zsozso-HUN madzagjohnny82
samano123 Baxyflash
szili028_HUN a740918997
hyundaic Hun_Smith

B.) divízió beosztás (Quentaro81 lounge)
Ferrari Lamborghini        
Quentaro81  - szervező Viti74
zsozso1971 - tartalék szervező vinee77
csikuuka Norcsezorino
peti60 MessIni_91
feco555hun Hun_Jason
mclanekris Szerpentin
hard-line_ keusch1968
xbadi74x ADOLFHIDLER

A nevezés LEZÁRVA remélem mindenki elégedett a sorsával, ha nem, akkor sincs nagy mozgástér a változtatásra... 18:00-kor szobanyitás, 18:20-kor  START!
 
Bejelentkezés a hozzászóláshoz

Belépés

  • Nincs üzenet