• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

.
.
.
.
.
.



 

Végeredmény

Stig 62
Ferdi 51
Optimal 49
Mazso 48
Szabi 38
Bala 33
LBandi 18
Peti 18
Lanzi 15
Zomimi 10
Madzag 4

Bevezető

A Force Cup autócsodáit Stig alaposan letesztelte, és egy átlagos pályán az átlagos különbség a leggyorsabb és a leglassabb autó között percenként két másodperc. Ha ehhez hozzávesszük, hogy milyen kihívás hibátlan köröket futni ezekkel a vasakkal, akkor egyértelmű, hogy a leggyengébb autókkal is lehet dobogóra kerülni.

Hogy ezt az „extrém” kihívást a vasárnapi törzsközönség minden tagja izgalmasnak találja, az időeredmények alapján –kicsit az összkerék-hajtással súlyozva- két csoportra bontottuk a gépeket. Értelemszerűen az A-ba a lassabb gépek kerültek, B-be pedig a gyorsabbak és a könnyebben vezethetőek.

Ettől függetlenül egy ilyen autó tiszteletet parancsol, ezért kérünk mindenkit, hogy a futamok előtt kicsit többet gyakoroljon - különös tekintettel a féktávokra (amiket amúgy ha megtanul az ember, máris nem olyan nagy kunszt úton tartani az autót). Másrészről azért a jó eredmény érdekében érdemes a biztonságosan kiautózható 70-80%-os gyorsaságra törekedni.

Force Cup szabályok

  • Autó
    • Autót az alábbi listából lehet választani
    • Bár egy mezőnyben indulunk, az autókat két csoportra osztottuk versenyzői eredmények alapján
    • A divesek nem választhatnak B dives autót, és fordítva
    • Divíziókat illetően irányadó az MGTB és a Clio Trophy
    • Aki nem tudja hová tartozik, jelezze!
    • „A” div tolongást elkerülendő Zomimi és Zsozso kollégák megfontolhatják az alap Nissan GT-R-t és a Corvette ZR-1-et (határeset ez a két autó)
  • Tuningmentes verseny lesz, tehát
    • ​Semmilyen vásárolt tuning vagy aero elem nem jöhet
    • Gumi: gyári sport hard
    • Megengedett változtatások
    • Olajcsere (bejáratás)
    • Fékerő-elosztás (érdemes előre nagyobb fékerőt tenni)
  • Eredetiség
    • Kérjük az autókon hagyjátok meg a gyári felniket
    • Szintén kérjük, hogy az autókat a táblázat szerinti gyári színben indítsátok
    • Mindez a fotózás és az esetleges videó kedvéért
    • ​Egy autó – egy ember szabály van érvényben az egész sorozaton
    • Mivel viszonylag szűk a választék, ha valaki előzetes jelzés nélkül kihagy egy futamot, az autója felszabadul
    • Autócsere kategórián belül lehetséges a még szabadon lévők közül, viszont az addig elért pontok törlésével jár
    • Ha tehát valaki jelzés nélkül kihagy egy futamot és az autóját elviszik, akkor csak a pontok elvesztésével folytathatja
  • Futamok
    • ​Versenyek és távok
      • ​Március 17. / Laguna Seca / 41 kör
      • Április 14. / Monza No Chicane / TBD kör
      • Május 12. / Indy Road Course / TBD kör
      • Június 2. / Motegi Road Course / TBD kör
      • Június 23. / Nürburgring 24h 24 órás (8 körnél) napszak szimulációval / Minimum résztvevői számnál (5 fő) 4 kör, 12 főig ez fokozatosan 8 körig mehet. Hátha így többen leszünk: light damage! Helyszín-változás: xSzabikax lounge.
    • Guruló rajt lesz!
      • Minden pályán* egy kör felvezetés, majd a célegyenesre ráfordulva (az apexet érintve) mehet a padlógáz
        • * Nürburgring 24h-n a Dunlop kanyarból kigyorsítva indulunk
      • ​A felvezető autó a pole-ról induló lesz, kérjük a kb. 150 km/h cirkálósebesség betartását (kivéve lassú kanyarok)
      • Felvezetés közben értelemszerűen előzni tilos!
    • A futamok 60-65 percesek lesznek
      • Az utolsó verseny a Nürburgring 24h-n 75-80 perces lesz, erre dupla pontszám érvényes (csak a sorozaton belül)
  • Egyéb
    • ​Minden egyéb szabály a GTFWood alatt kiírtak és a hivatkozás szerint

Force Autólista

Ne feledjétek a megadott színben megvenni az autót, és rajtahagyni a gyári felnit! Foglalás és fórum a GTFWood cikk alatt!

A-divíziós autók
Típus Szín (nem kötelező, csak gyári legyen) Pilóta
Audi R8 V10 Jetblau Metallic/Eissibler Metallic   
Dodge Viper ACR Viper Red Optimal
Ferrari 458 Italia Rosso Corsa Mazso
Ferrari F430 Scuderia Rosso Scuderia  
Lexus LFA Whitest White Stig/autó foglalható
McLaren MP4-12C Volcano Orange Madzag?
Mercedes-Benz SLR Mclaren Crystal Laurit Silber LBandi/autó foglalható
Mercedes-Benz SLS AMG Alubeam Silber Szabi

 

B-divíziós autók
Típus Szín (nem kötelező, csak gyári legyen) Pilóta
Chevrolet Corvette ZR1 Jetstream Blue Zomimi/autó foglalható
Ford GT Centennial White w/ Racing Stripes Lanzi
Lamborghini Aventador Giallo Orion  
Lamborghini Gallardo LP 560-4 Giallo Halys  
Lamborghini Murciélago LP 670-4 Arancio Atlas Ferdi
Nissan GT-R '07 Ultimate Metal Silver Peti
Nissan GT-R Black Edition Aurora Flare Blue Bala
Nissan GT-R SpecV Ultimate Opal Black VBalint/autó foglalható


Versenyek és eredmények

Pilóta Laguna S. Monza NC Indy Rd Motegi Rd Nür24h
Stig 1 4 1    
LBandi 2        
Mazso 3   3   2
Optimal 4   4   1
Zomimi 5        
Szabi 6 5 6   4
Ferdi 7 1 5   5
Madzag 8        
Moti DC        
Peti DC 2      
Zsozso NF        
Bala NF   2   3
Lanzi   3      
           
           
           

Bejelentkezés a hozzászóláshoz

Belépés

  • Nincs üzenet