• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Bevezető

Annak reményében született ez a kezdeményezés, hogy van egy maroknyi versenyző, akit érdekel egy hosszabb távú verseny kihívása az időjárás bizonytalanságával megfűszerezve. Mivel a BTH-s kollégák jelezték, hogy esetleg néhányan szintén érdekeltek egy ilyen versenyben (vagy akár többen is), így a kezdeményezésből megszületett a 300 km von Nürburgring.

A versenyen indulók egy kora estével induló, két órás tartóssági küzdelemre számíthatnak. Mivel a Zöld Pokol a Nordschleife-végi egyenest leszámítva folyamatos koncentrációt igényel -különösen rossz látási viszonyok és eső közepette-, ezért a versenyre használt autó egy alap teljesítményszintű, de azért állítható Mazda Roadster TC lesz (részletek alább). Ezt a gépet még 100% esőben is könnyű úton tartani.

Tekintettel a korlátozott létszámra és arra, hogy vasárnap mindkét közösségben fix versenynap, érdeklődés esetén egy másik divízió is indulhat fele versenytávval, eső nélkül és light töréssel. Direkt másik divíziót írtam, mert ezúttal nem feltétlenül a gyorsaság, hanem elszántság alapján mérlegelném a nevezéseket. Ez a másik csak akkor indul, ha legalább 8 nevezés érkezik.

Remélem sokaknak tetszik az ötlet, de azt is remélem, hogy senki se fog helyhiány miatt lemaradni!

Szabályok

  • Autó

    • Mazda Roadster TC (DLC autó)

    • Limitek

      • 478 PP

      • 216 lóerő (csak a két órás versenyen érvényes limit)

      • Gumi: Racing Hard (természetesen időjárás szerint inter és esőgumi használható)

    • Rajtszám az MGTB-s leosztás szerint

  • Pálya és verseny

    • 300 km-es verseny

      • Nürburgring 24h / napszak / időjárás

      • Versenytáv: 12 kör

      • Időmérő, vagy pálya-reset: nincs (tehát a nyitáskori időjárás nagyban változhat rajtig)

      • Időjárás-változás: 5

      • Nyitáskor időjárás: 25%

      • Idő gyorsasága 1 (valós)

      • Pályanyitáskori idő a pályán: 18:20 (egy órával rajt előtt, tehát rajt környékén 19:20 lesz)

    • Esetleges 150 km-es verseny

      • Minden ugyanúgy, kivéve

        • Versenytáv: 6 kör

        • Időjárás 0% és változékonyság is 0

        • Pályanyitáskor időpont 19:00

    • Egyéb viszonyok

      • Grip reduction: real

      • Slipstream: weak

      • Damage: heavy (150 km-es futamon light)

      • Penalty: no

      • Üzemanyag-fogyás, gumikopás: normál

      • Rajt: fékes

  • Helyszín(ek)

    • ​300 km-es futam: MGTB_AD

    • Esetleges 150 km-es futam: MGTB_BD

  • Időpont

    • ​Verseny március 24-én, vasárnap

    • A verseny hossza miatt a rajt a szokottnál egy órával korábban, 20:00-kor!

    • Szobanyitás 19:00

    • Figyelem: 19:50 és :55 között a szervező kilép a pályáról, és a PP-ről teljesítményre váltja a limitet

      • ​Limit-átállítás után ne lépjünk ki-be

      • Természetesen az esetleges 150 km-es futamon csupán a 478 PP-s limit él

  • ​Nevezés

    • ​A szoba stabilitása érdekében 12 főre limitáljuk a létszámot

    • Előzetesen egy szobában a BTH és a GTF 6-6 főt indít (természetesen nem csapatversenyben), ez a nevezések szerint változhat

    • Zomimit mint tartóssági és Ring rajongót, valamint Mazsot és Stiget mint (tudomásom szerint) a pálya nagy kedvelőit a szervezővel együtt -szintén előzetesen- beírtam négy helyet foglaltnak tekintek

    • GTF nevezések a GTFWood cikk alatt!

  • ​Pontozás

    • ​Ha egy futamnál maradunk, akkor GTF ranglista pontozás csak a ranglistában versenytáv szerint súlyozva

    • Több futam esetén megállapodás szerint vagy MGTB, vagy GTF pontrendszer szerint
  • Versenybíróság
  • A verseny alatt az MGTB-n és a GTF-en egyaránt megszokott fairplay szabályok érvényesek
  • Kérjük csak olyan nevezzen, aki biztos abban, hogy végig akar/tud jönni!

Az autóról és a limitekről pár szó

A limit úgy kerül meghatározásra, hogy a viszonyok miatt alapközeli-teljesítményű autó legyen minimális leszorítóerővel - mert vélhetően ez utóbbi ideális és magasabb PP limit mellett nagyobb szórás lenne az autók teljesítménye között. Hogy mi fér bele a limitbe? Vagy alap (bejáratottan) 213 lóerős autó indul némileg magasabb leszorítóerő-beállításokkal, vagy egy stage 3 motortuninggal emelt teljesítményű autó enyhén fojtva min. leszorítóerővel 216 lóerőn. Kompresszort, vagy turbót nem érdemes a motorra tenni. Az autót azért nem tuningmentesen indítjuk, mert úgy racing hard gumin alulkormányozott és talán nem mindenki ízlésének felel meg úgy.


300 km-es verseny nevezései

Pilóta / rajtszám

Helyezés

Zomimi / 78

5

Stig / 2

2

Peti / 60

10.

Optimal / 99

4

Madzag / 7

6

LBandi / 46

1

Pimiki / ?

NF

Feri / 68

3

Szabi / 7

8

Ferdi / 33

7

Jaffa / 69

9.

 



Bejelentkezés a hozzászóláshoz

Belépés

  • Nincs üzenet