Scuderia02.jpg
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
FERRARI 430 SCUDERIA MAGYAR BAJNOKSÁG 2011.

Hogy mivel is fog menni a kőrözgetés?
 Az eredetileg sem akármilyen teljesítményű modellt továbbfejlesztve, a Ferrari egy még többre képes sportkocsit hozott létre, az F430 Scuderiát. A karosszéria könnyebb, míg a motor teljesítménye nagyobb, így a súly/teljesítmény arány tovább javult (2,5). Vonalvezetését nem törik meg nagy szárnyak - a leszorítóerő a karosszéria különleges kialakításából adódik.
A mélyen levő, szinte középre került motor miatt ideális a súlyeloszlás. Sikerült teljesítményét 510 lóerősre növelni (8500-as fordulaton adja le), a csúcsnyomaték pedig 470 Nm (5250-es fordulatszámon). Az autó villámgyorsan jut el...

Deep+Forest+Raceway.jpg
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Tisztelt nagyérdemű! 

Ezúton hívlak benneteket egy kemény harcra a nagy legendák volánja mögött.
Itt most nem a finom kis köbcentiké lesz a főszerep hanem a vezetési tudásé és az autó koordinációé.
Hogy mivel is fogunk menni?

Három lehetséges társat találsz magadnak a játék kínálatában:

1, Chevrolet Camaro Z28 RM ( átalakított autó )
2, Dodge Challenger 70 RM ( átalakított autó )
3, Ford Mustang Mach1 ( fekete ló (-: )


Frissítve - az eredményekkel.


Miért ez a három?
Annó a Trans American szériában óriási vérre menő csatákat vívtak.
Ezért gondoltam mérkőzzenek meg a...

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Bevezető

Mivel a one-make specialista nem karolta fel ezt a típust, ezért rendhagyó módon vasárnap kerül műsorra. Ahogy az előzetesben szóba került, több okból is különleges a gép. A far- és boxermotoros gépre épült az első Porsche 356, amiből később a 911 lett. Tehát a súlyelosztás hasonló, de mi egyéb van még terítéken? Nos, egy teljesen tuningolt GT5 bogár nagyjából fele olyan erős és emellé fele olyan könnyű, mint a jelenleg kifutó Porsche 911 GT3, tehát a súly-teljesítmény arányuk nagyjából megegyezik. Ha még mindig nem hangzik elég izgalmasnak, hát ott...

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Ezúttal is a japán autógyártás egy igen kellemes időszakából választhatnak "fegyvert" harcukhoz, akik vasárnap a szokott időpontban leülnek velünk versenyezni!

A résztvevők kivételesen nincsenek olyan pontosan korlátozva - a PP-ben pedig ne bízzatok - tehát a megfelelő jószág kiválasztása igényel némi időt, és gondos odafigyelést.

Korlátként a korszak 1988-1997-ig terjed, a motorelhelyezkedése, és hajtás: csak MR vagy 4WD, és a teljesítmény pedig: 470 PP

Célunk, hogy mindenki jól érezze magát, és megméressék hasonló képességűek ellen, azonos (előre megszabott) feltételek mellett.
Frissítve: eredmények!

Tehát ezúttal az NSX, Skyline, Lancer és társaik kapnak szerepet!
Nem csak a dealernél...