Autumn_Ring.jpg
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív


 

Bevezető

Volt egy remek hangulatú, de tesztjellegű túraautó-futamunk, amivel "csak" annyi bökkenő volt, hogy szétszakadt a mezőny. Némi osztás-szorzás után csak az Accord maradt az eredeti kínálatból, újként meg az első futamból a gyorsasága miatt kimaradt Mazda6 '03, és fekete lóként a hátsókerekes Lexus IS200 érkezett. Hogy az egyveleg biztosan kiadja a szoros versenyzést, egy este két verseny lesz megfűszerezve egy fordított rajtráccsal a második mérkőzésre. És ha még mindez nem volna elég, vessetek egy pillantást a pályaválasztékra... ja igen, és még nem is említettem a csapatbajnokságot!

Mivel a J-Touring...

Endu3kat01.jpg
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Pénteken este 21:00-kor újra harcba hívom az Endurance verseny szerelmeseit.
Mivel nem sokan szeretnek órákon át körözgetni, ezért most is csak 1 divízió indul, de ezen belül 3 kategóriában lehet majd nevezni, így mindenki megtalálja a számára megfelelő kihívást.
A Nürburgring 24H pályán fogunk 18 kört megtenni két és fél óra alatt, ez körülbelül 456 kilométer. Változó napszak mellett, száraz időjárással. Büntetés nincs, sérülés light fokozaton. TCS, ABS természetesen engedélyezett. Nincs semmilyen korlátozás! Verseny szerint reggel 6-kor rajtolunk, és körülbelül este 10-kor érünk célba.


A VERSENYRE NEVEZHETŐ RACING MODIFICATION AUTÓK:
...

japanC01.jpg
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív


Ezúttal a japán autógyártás egy igen kellemes időszakából választhatnak "fegyvert" harcukhoz, akik vasárnap a szokott időpontban leülnek velünk versenyezni!

A résztvevők kivételesen nincsenek olyan pontosan korlátozva - a PP-ben pedig ne bízzatok - tehát a megfelelő jószág kiválasztása igényel némi időt, és gondos odafigyelést.

Korlátként a korszak 1988-1997-ig terjed, a motorelhelyezkedése, és hajtás: csak FF, FR vagy RR, és a teljesítmény: 442 PP Vigyázzatok, mert egy Suzuki tán nehezen veszi fel a versenyt a Nissan-al - de bármi lehetséges!

Célunk, hogy mindenki jól érezze magát, és megméressék hasonló képességűek ellen, azonos (előre megszabott) feltételek mellett.   
Frissítve:...

GTi05.jpg
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

A jól megszokott vasárnapi versenyünkön ezúttal a Volkswagen Golf IV GTi és a Ford Focus ST csap össze - két igen népszerű modellről beszélünk, igen hasonló erőviszonyokkal. Ezt a megmozdulást három korábbi ötlet alapján sikerült összehozni, remélem mindenkinek elnyeri a tetszését, és megint népes mezőny jön össze - népszerű autók, egy népszerű versenyen, oh yeah!
A teljesítmény határ 418 PP lesz, ez ad némi mozgásteret - de remélhetőleg nem okoz egyenlőtlenségeket. A pályák melyeken megbirkózunk: Cote d' Azur (Monte Carlo), Autumn Ring Mini és Monza!

Kérem tanulmányozzátok át a verseny SZABÁLYAIT 
A verseny zavartalan bonyolításához...