• Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Magyar GT Sport Cup - Group 4 Bajnokság 1.

    Rajthoz állunk egy jól ismert kategóriában, ismét szervezett keretek között. Ezúttal 2 hetente, vasárnap fél héttől találkozhatunk a pályán. A Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 6.

    GT3 Bajnokság 6.

    Elérkeztünk a sorozat végéhez, részletes eredmények, és végeredmény hamarosan várható. Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével a GT3 sorozat Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 5.

    GT3 Bajnokság 5.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • GT3 Bajnokság 4.

    GT3 Bajnokság 4.

    Túl vagyunk a sorozat felén - itt szeretném jelezni, hogy természetesen az eredmények visszamenőleg is fel fognak kerülni, amennyiben hétvégén lesz Olvass tovább..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Huliganok_Monacoban.jpg
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Ahogy a szalonból kigördült I.: Huligánok Monacóban

 

                A hétköznapok dekadens, bűnös élvezetéhez, azaz a városi gyorshajtáshoz nem túl komplikált az ideális recept: vegyünk egy rövid, keskeny autót, ami könnyű. A trükkös határhelyzetek, valamint az alacsony súly és vételi ár kedvéért legyen elöl a hajtás, és azért tegyünk bele egy olyan motort, amellyel a súly-teljesítmény arány legfeljebb 10 kg/lóerő. Lehetőleg ügyeljünk arra, hogy az egyveleg gázelvételre rendesen fordítsa a hátulját, és hogy a kormányzás jelezzen a tapadásról. De az autó igazi városi huligánná válásához kell egy olyan vezető...

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

I . Párbaj: Bűvös Hatos

 


 

Pánikra semmi ok, ez nem Rózsa Gyuri műsora, és a nyeremény sem színes Videoton TV, vagy 20% Keravill kedvezmény lesz, hanem valami sokkal jobb! Három literes, hathengeres szívómotorokat ízlelhetünk a Nürburgring 24h-n, így mind a versenyzők, mind az erőforrások megmutathatják mitől is olyan bűvösek azok a hatosok. Az egyik egy német soros elrendezésű műszer, mely egy roadster elejében zenél, míg a másik egy francia V motor, mely középen muzsikál egy rendkívül kompakt karosszériában. A részleteket a kiírásban találhatjátok, de figyelem: jelentkezéseket ne...

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Üdv Vitorlázók!


Van olyan verda, amelyikkel szinte csak vitorlázni lehet! Néha olyan érzésem van, ha nem lenne a tőkesúly, akkor felborulna.

Nos meghívlak vitorlázni benneteket ezzel a „rettenettel” Szerda (07.01-én) este 21:00-tól, egy ütős kis Trial Mountain túrára!  Na de nem ám a pálya mellett lévő tóban!

Frissítés:   EREDMÉNYEK

 

 

 

 

 Remélem, leszünk elegen 1 hétköznapi versenyhez,...

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
  


              
  
…aminél már csak egy jófajta söröző terasza lenne jobb, de sört nem ihatunk, mert versenyezni fogunk, méghozzá nem is akármilyen körülmények között. A GT Eiger Norwand nevű pályáját a névadó svájci hegyorommal szemközti hegyoldalra tervezték, és mindennel találkozni fogunk, ami egy magashegységre jellemző: szűk utak, éles kanyarok, kiszámíthatatlan időjárás és persze gyönyörű táj, ami elvonhatja a figyelmünket a vezetésről. Szerencsére  éberségünket a hosszú versenyen  egy jó adag igen erős Capuccino-val tudjunk fenntartani!


            Autó

 

                „A mi autónk” a Suzuki Capuccino (EA21R) RM lesz, azaz a GT Auto-ban...

Belépés

  • Nincs üzenet