Ford GT World Tour - 2015. október 28, 20:20

  • ferdi (ferdi)
  • ferdi (ferdi) profilkép Témaindító

Ford GT World Tour - 2015. október 28, 20:20 téma létrehozva ferdi (ferdi) által

Ford GT World Tour
[float=left][smg id=378 width=390 height=270 type=full][/float]A méltán legendás Ford GT modell 2006-os, felújított változatát fogjuk világ körüli túrára vinni. A hatvanas években a GT40 az autóversenyek legyőzhetetlen hősének számított: 1966-ban Le Mans-ban mindhárom dobogós helyezést megszerezte a típus, ekkor legenda született. Ez az autó tartotta az amerikai gyártó típusai között a sebességi rekordot, ugyanis 323 kilométer/órás száguldásra volt képes. A szakállas csúcsot az előd nyomdokain járó Ford GT döntötte meg. A típusból utcai változat is készült, amiből 133 darabot gyártottak. A limitált példányszámú, GT festése ugyanolyan, mint az annak idején 24 órás versenyt nyert Ford GT40.

[info] 2015. október 28, 20:20 szobanyitás, 20:20 start!
Hoszt és szoba neve: Ferdi3F (Vedd fel PSN-re!), HUNGARIAN players GTfever Privy [/info]Játék mód: Kvalifikáció/Verseny
A headset nem használható.

Nevezési feltételek


[float=left][smg id=247 width=64 type=full][/float]
 
Teljesítmény korlát:
555 TP/500 LE/1451 kg                   
Gumik:
Sport lágy vagy kevesebb           

Tuning: Tiltott
Nitró:    Tiltott
   
Autók:
Ford GT '06
(A 100. évfordulóra (2003) készített modell finomított változata.)


Meghajtás: ,  ,
MR,  ,
 


Légterelők: Csak gyári
További adatok... [ Kattints a kinyitáshoz ]
Olajcsere, karosszériamerevség javítása engedélyezett, fékerő állítható!

Pálya beállítások


[float=left][smg id=175 width=64 type=full][/float]
Pálya neve:
Daytona (utcai)
2 x 19 kör (első időmérő alapján nappal, második fordított rajtsorrend éjjel)
         

8 perc kvalifikáció
0 kötelező kiállás
Nincs gumitípus váltás                             
Leggyorsabb elől indul
nappal lesz a játékban.


Rajtrácsról kiugrás ellenőrzéssel (lámpás) indítás
Vezetési beállítások


[float=left][smg id=63 width=64 type=full][/float]
                                   
Sérülés:Nagy (boxba kell menni)         
Gumi/üzemanyagfogyás:gyorsLégörvény erőssége:Valós
 
 
Befejezés késleltetése:120         Látható sérülés:Nem
ABS:ElérhetőTapadás csökkenése:Valós tapadásvesztés
Csúszás visszafogása (SRF):NemAktív kormányzás:Nem
Aktív stabilitásvezérlés (ASM):NemVersenyvonal:Nem
Tapadás szabályozás (TCS):Nem


[float=left]
[smg id=62 width=64 type=full][/float]Még hátralévő versenyek:
6. Indianapolis (utcai)
Bonus:
7. Circuit de la Sarthe 2013


[warn] OLVASD EL ÉS TARTSD BE A SZABÁLYZATOT! [/warn]

A szervező lebonyolítja a versenyt feljegyzi az eredményeket
Több divízió esetén a beosztás verseny előtt az oldalon olvasható!

https://granturismofever.hu/gtf/kiemelt-versenyesemenyek/ford-gt-world-tour-2015-oktober-28-2020/?action=dlattach;attach=1653
Utolsó szerkesztés: 2015 nov. 11 07:09 által.
2015 okt. 26 18:56 #1

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • ferdi (ferdi)
  • ferdi (ferdi) profilkép Témaindító

ferdi (ferdi) válaszolt a következő témában: Re:Ford GT World Tour - 2015. október 28, 20:20

Figyelem! Ha lesz verseny...
- Sport lágy gumi marad.
- Első futam nappal, második éjjel lesz, van elég lámpa, nem kell megijedni!
- Időjárás nem változik.
- Repülőrajt sajnos nem állítható be, így az első kanyarig a vehemens előzéseket kéretik mellőzni!
- Kérem, hogy aki szándékozik jönni, nyomja már meg a jelentkezés gombot felül, ne szívassuk a másikat feleslegesen! Köszi.
2015 okt. 26 19:01 #2

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • ferdi (ferdi)
  • ferdi (ferdi) profilkép Témaindító

ferdi (ferdi) válaszolt a következő témában: Re:Ford GT World Tour - 2015. október 28, 20:20

Hát, ezek a tegnapi futamok nem fognak az emlékezetes versenyek sorába tartozni... Először is bocs mindenkitől, hogy az idő múlása 4-szeres volt az elsőn, így kicsit korán besötétedett, pár helyen alig lehetett látni valamit, amíg a lámpákat fel nem kapcsolták. Másodszor nekem valami gondom volt a fékpedállal, mert tövig benyomva is csak ~50%-on fékezett, így nem tudtam egy normális kört sem menni a kvalin, se a futam elején. Aztán mire rájöttem, hogy miért nem tudok egy kanyart se bevenni és megszererltem, addigra kaptam 2 kör hátrányt a futamon. De emiatt nem akartam restartot, végülis az én hibám. Aztán kicsit döcögött a 2. futam beállítása, de végül sikeredett. Még Hatsk-ot is leromboltam, nem tudtam félreugrani előle, bocs érte! A 2. futamon is csak 8 kört bírtam ki, utána sorban hibáztam össze-vissza. Fáradt voltam tegnap a versenyzéshez, nem lett volna szabad elindulnom. Egyébként sok minden nem történt a futamokon, eléggé szétszakadt a mezőny, Fuvarp ismét megközelíthetetlen volt, Hatsk is a 2. helyen, mögöttük Mico és Jani ment viszonylag stabilan, de nagy küzdés közöttük sem alakult ki. Kevesen voltunk erre a pályára, szerintem. Jövő hét Indianapolis, aztán zárásként a Le-Mans-i 24 órás finálé!
Utolsó szerkesztés: 2015 okt. 29 10:59 által.
2015 okt. 29 10:53 #3

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • ferdi (ferdi)
  • ferdi (ferdi) profilkép Témaindító

ferdi (ferdi) válaszolt a következő témában: Re:Ford GT World Tour - 2015. október 28, 20:20

Kvali:
1. Fuvarp.
2. Hatsk
3. E79Credit
4. Mico
5. Jani
6. Ferdi
I. Futam:
1. Fuvarp.
2. E79Credit
3. Jani
4. Mico
5. Ferdi
6. Hatsk (DNF)
II. Futam:
1. Fuvarp.
2. Hatsk
3. Mico
4. Jani
5. Ferdi
2015 okt. 29 19:54 #4

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • jgab77 (jgab77)
  • jgab77 (jgab77) profilkép

jgab77 (jgab77) válaszolt a következő témában: Re:Ford GT World Tour - 2015. október 28, 20:20

Összesített:
2015 okt. 30 16:39 #5

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • janosbibi (janosbibi)
  • janosbibi (janosbibi) profilkép

janosbibi (janosbibi) válaszolt a következő témában: Re:Ford GT World Tour - 2015. október 28, 20:20

Nagyon élveztem a versenyt :tup: .Klassz volt a sötétedés egy kis változatosság .Volt egy kis szerencsém is a futamokon. 1.futamon nem vágtam falnak a vasat. A 2.futamon viszont falnak vágtam a verseny elején,de kockáztattam azzal,hogy nem állok ki többet a boxba.Bejött az üzemanyag épp,hogy kibitra + Ferdi tehnikai gondjai voltak.Amit nagyon sajnálok :'( ,mert ővele mecsben lettem volna.
2015 nov. 01 21:09 #6

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!